«Ἐν τῷ κόσμῳ θλῖψιν ἕξετε· ἀλλὰ θαρσεῖτε, ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον». Ἰησοῦς Χριστός (Ἰωάν. ιστ΄33).

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Χαρά μου εἶναι ὁ Χριστός





Χαρά μου εἶναι ὁ Χ ρ ι σ τ ό ς,

ἡ συντροφιά Του μοῦ χαρίζει δύναμη καὶ φῶς.

Χαρά μου εἶναι ἡ π ρ ο σ ε υ χ ή,

ποὺ μ᾿ ἀνεβάζει ἔως τὰ οὐράνια ἐκεῖ.




Χαρά μου εἶναι ἡ Ἁ γ ί α Γ ρα φ ή,

τὸ μάννα ποὺ μοῦ τρέφει τὴν ψυχή.

Χαρά μου εἶναι ἡ Ἐ κ κ λ η σ ί α,

ὅπου ἀξιώνομαι νὰ συμμετέχω στὴν Θεία Λειτουργία.




Χαρά μου εἶναι ἡ Ν η σ τ ε ί α,

ποὺ μὲ τὴν προσευχὴ διώχνει τοῦ πονηροῦ τήν παρουσία.

Χαρά μου εἶναι ἡ Φ ι λ α ν θ ρ ω π ί α,

τῆς Χριστιανικῆς ἀγάπης ἡ ἀκτινοβολία.




Χαρά μου εἶναι ἡ Μ ε τ ά ν ο ι α,

ποὺ ἐλευθερώνει, ἀπ᾿ τὴν ἁμαρτία, τὴν καρδιὰ καὶ τὴν διάνοια.

Χαρά μου εἶναι ἡ Ἐ ξ ο μ ο λ ό γ η σ η,

ποὺ σβήνει ἁμαρτίες καὶ προσφέρει Θεοῦ συγχώρηση.




Χαρά μου εἶναι ἡ Θ ε ί α  Κ ο ι ν ω ν ί α,

νιώθω μέσα μου, τοῦ Θεοῦ τὴν παρουσία.

Χαρά μου εἶναι ἡ τ α π ε ί ν ω σ η,

ἓχω τοῦ ἁμαρτωλοῦ ἑαυτοῦ μου τὴν ἐπίγνωση.




Χαρά μου εἶναι ὁ κάθε ἄ ν θ ρ ω π ο ς,

ὁ πλησίον, ὁ ἀδελφὸς μου, γνωστὸς ἢ ἄγνωστος.

Χαρά μου εἶναι ἡ  ἐ ρ γ α σ ί α,

μοῦ χαρίζει τὴν πολύτιμη ψυχοσωματικὴ ἰσορροπία.




Χαρὰ μου εἶναι ἡ ὡ ρ α ί α  π λ ά σ η,

γιατὶ ἡ Δημιουργία τοῦ Θεοῦ μὲ ὸδηγεῖ στὸν Πλάστη.

Χαρά μου εἶναι ὅλες οἱ δ ο κ ι μ α σ ί ε ς,

τὶς δέχομαι γιὰ τὴ σωτηρία μου, σὰν θείες εὐλογίες.




Χαρά μου εἶναι ἡ α ἰ ώ ν ι α ζ ω ή,

ἐκεῖ στρέφονται ὅλοι μου οἱ κόποι καὶ οἱ στοχασμοί.

Χαρά μου εἶναι ἡ Γ έ ν ν η σ η  τ ο ῦ  Χ ρ ι σ τ ο ῦ,

ἂς γεννηθεῖ καὶ στὴν καρδιά
 
 τοῦ κάθε Ὀρθόδοξου Χριστιανοῦ πιστοῦ! 
 
Κ Α Λ Η   Σ Α Ρ Α Κ Ο Σ Τ Η !
 
Πηγή: ἀνώνυμος ποιητὴς ἢ ποιήτρια