«Ἐν τῷ κόσμῳ θλῖψιν ἕξετε· ἀλλὰ θαρσεῖτε, ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον». Ἰησοῦς Χριστός (Ἰωάν. ιστ΄33).

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Καλή Χρονιά!

Μεγάλυνον ψυχή μου, τήν τιμιωτέραν, τῶν ἄνω στρατευμάτων. (δίς)

Μεγάλυνον ψυχή μου, τόν κατά τόν Νόμον, σαρκί περιτμηθέντα.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τόν ἐν τῇ  ὀγδόῃ, περιτομήν λαβόντα.

Σήμερον ὁ Δεσπότης, τέμνεται τήν σάρκα, ὡς βρέφος πληρῶν τόν Νόμον.

Σήμερον ὁ Δεσπότης, σαρκί περιετμήθη, καί Ἰησοῦς ἐκλήθη.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τόν ἐν Ἱεράρχαις, Βασίλειον τόν Μέγαν.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τόν ἐκ Καισαρείας, Βασίλειον τόν Μέγαν.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τόν τῆς οἰκουμένης, ὑπέρλαμπρον φωστῆρα.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τόν κεκοσμηκότα, Χριστοῦ τήν Ἐκκλησίαν.

Δόξα Πατρί, καί Υἱῷ,  καί Ἁγίῳ Πνεύματι.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τῆς τρισυποστάτου, καί ἀδιαιρέτου, Θεότητος τό κράτος.

Καί νῦν, καί ἀεί, καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

Μεγάλυνον ψυχή μου, τήν λυτρωσαμένην, ἡμᾶς ἐκ τῆς κατάρας.
 Πηγή: Μηναῖον Ἰανουαρίου, σελ. 25