1 Ὁ οὖν ᾿Ιησοῦς πρὸ ἓξ ἡμερῶν τοῦ
πάσχα ἦλθεν εἰς Βηθανίαν, ὅπου ἦν
Λάζαρος ὁ τεθνηκώς, ὃν ἤγειρεν ἐκ
νεκρῶν.
2 ἐποίησαν οὖν αὐτῷ
δεῖπνον ἐκεῖ, καὶ ἡ Μάρθα διηκόνει·
ὁ δὲ Λάζαρος εἷς ἦν τῶν ἀνακειμένων
σὺν αὐτῷ.
3 ἡ οὖν Μαρία, λαβοῦσα
λίτραν μύρου νάρδου πιστικῆς πολυτίμου,
ἤλειψε τοὺς πόδας τοῦ ᾿Ιησοῦ καὶ
ἐξέμαξε ταῖς θριξὶν αὐτῆς τοὺς πόδας
αὐτοῦ· ἡ δὲ οἰκία ἐπληρώθη ἐκ τῆς
ὀσμῆς τοῦ μύρου.
4 λέγει οὖν
εἷς ἐκ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ, ᾿Ιούδας
Σίμωνος ᾿Ισκαριώτης, ὁ μέλλων αὐτὸν
παραδιδόναι·
5 διατί τοῦτο τὸ
μύρον οὐκ ἐπράθη τριακοσίων δηναρίων
καὶ ἐδόθη πτωχοῖς;
6 εἶπε δὲ
τοῦτο οὐχ ὅτι περὶ τῶν πτωχῶν ἔμελεν
αὐτῷ, ἀλλ' ὅτι κλέπτης ἦν, καὶ τὸ
γλωσσόκομον εἶχε καὶ τὰ βαλλόμενα
ἐβάσταζεν.
7 εἶπεν οὖν ὁ ᾿Ιησοῦς·
ἄφες αὐτήν, εἰς τὴν ἡμέραν τοῦ
ἐνταφιασμοῦ μου τετήρηκεν αὐτό.
8 τοὺς πτωχοὺς γὰρ πάντοτε ἔχετε
μεθ' ἑαυτῶν, ἐμὲ δὲ οὐ πάντοτε ἔχετε.
9 Ἔγνω
οὖν ὄχλος πολὺς ἐκ τῶν ᾿Ιουδαίων
ὅτι ἐκεῖ ἐστι, καὶ ἦλθον οὐ διὰ τὸν
᾿Ιησοῦν μόνον, ἀλλ' ἵνα καὶ τὸν
Λάζαρον ἴδωσιν ὃν ἤγειρεν ἐκ νεκρῶν.
10 ἐβουλεύσαντο δὲ οἱ ἀρχιερεῖς
ἵνα καὶ τὸν Λάζαρον ἀποκτείνωσιν,
11 ὅτι πολλοὶ δι' αὐτὸν ὑπῆγον τῶν
᾿Ιουδαίων καὶ ἐπίστευον εἰς τὸν
᾿Ιησοῦν.
12 Τῇ ἐπαύριον ὄχλος πολὺς ὁ ἐλθὼν εἰς
τὴν ἑορτήν, ἀκούσαντες ὅτι ἔρχεται
᾿Ιησοῦς εἰς ῾Ιεροσόλυμα,
13 ἔλαβον
τὰ βαΐα τῶν φοινίκων καὶ ἐξῆλθον
εἰς ὑπάντησιν αὐτῷ, καὶ ἔκραζον·
ὡσαννά, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν
ὀνόματι Κυρίου, ὁ βασιλεὺς τοῦ
᾿Ισραήλ.
14 εὑρὼν δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς
ὀνάριον ἐκάθισεν ἐπ' αὐτό, καθώς
ἐστι γεγραμμένον·
15 μὴ φοβοῦ,
θύγατερ Σιών· ἰδοὺ ὁ βασιλεύς σου
ἔρχεται καθήμενος ἐπὶ πῶλον ὄνου.
16 Ταῦτα δὲ οὐκ ἔγνωσαν οἱ μαθηταὶ
αὐτοῦ τὸ πρῶτον, ἀλλ' ὅτε ἐδοξάσθη
ὁ ᾿Ιησοῦς, τότε ἐμνήσθησαν ὅτι ταῦτα
ἦν ἐπ' αὐτῷ γεγραμμένα, καὶ ταῦτα
ἐποίησαν αὐτῷ.
17 ᾿Εμαρτύρει
οὖν ὁ ὄχλος ὁ ὢν μετ' αὐτοῦ ὅτε τὸν
Λάζαρον ἐφώνησεν ἐκ τοῦ μνημείου
καὶ ἤγειρεν αὐτὸν ἐκ νεκρῶν.
18 διὰ τοῦτο καὶ ὑπήντησεν αὐτῷ ὁ
ὄχλος, ὅτι ἤκουσαν τοῦτο αὐτὸν
πεποιηκέναι τὸ σημεῖον.
Καινή Διαθήκη, σελ. 430
Μέγας εἶσαι Κύριε καὶ θαυμαστὰ τὰ ἔργα Σου!
Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Λαζάρου εἶναι συγκλονιστικό γεγονός.
Ἡ πάνδημη προϋπάντησις τοῦ Κυρίου στά Ἰεροσόλυμα,
μὲ τὰ κλαδιὰ τῶν φοινίκων καὶ τὰ Ὡσαννά ἦταν
μία προεικόνιση τῆς Νίκης τοῦ Θεανθρώπου καί τῆς Ἀναστάσεως.
Ἄς ὑποδεχθοῦμε κι ἐμεῖς, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, τὸν Υἱὸ τοῦ Θεοῦ
μὲ τὰ βάγια τῆς νίκης δηλαδὴ τὶς ἀειθαλεῖς πνευματικὲς ἀρετές,
μὲ τὶς ὁποίες θὰ νικήσουμε, μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ,
τοὺς τρεῖς μεγάλους ἐχθρούς μας,
ὅπως λένε οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας:
τὴν σάρκα, τὸν κόσμο καὶ τὸν διάβολο.
Κι ἔπειτα μὲ ἄρρητη χαρὰ καὶ ἀγαλλίαση νὰ
πλησιάσουμε καὶ νὰ κοινωνήσουμε τὸν Ἄρτο τῆς Ζωῆς!
Τὸ δίδαγμα εἶναι ἀπάνθισμα ἀπὸ Κυριακοδρόμια τῶν Πατέρων